Přednášky
Přednášet může kdokoliv na jakékoliv téma. Přednášející by měl naplňovat hlavní myšlenku barcampu, a tou je sdílení a předávání svých zkušeností zdarma účastníkům akce.
Svou přednášku si může přednášející vypsat ihned po začátku registrace. O přednáškách, které se dostanou do programu barcampu, hlasují účastníci. Zhruba 2 týdny před konáním barcampu je zveřejněn podrobný program.
Délka přednášky je 20-40 minut. Po konci přednášky jsou účastníci vyzváni k dotazům.
Přednášky je možné vypisovat od 1. 4.
-
1
Jak se buduje výdělečný startup. Co to všechno obnáší a zvládne to každý?
Na začátku je vždy skvělá myšlenka. Pak několik měsíců práce a z myšlenky je produkt. A v tu chvíli začne peklo, o kterém jste neměli ani tušení.…Jak se buduje výdělečný startup. Co to všechno obnáší a zvládne to každý?
Na začátku je vždy skvělá myšlenka. Pak několik měsíců práce a z myšlenky je produkt. A v tu chvíli začne peklo, o kterém jste neměli ani tušení. Jaká cesta vede od skvělé myšlenky k fungujícímu a výdělečnému projektu?
Měl jsem to štěstí, že jsem byl koordinátorem již pěti začínajících startupů (nově vznikajících projektů). A o své zkušenosti se s Vámi podělím.Komu je přednáška určena?
- Každému, kdo má chuť rozjet vlastní projekt / podnikání.
- Každému, kdo má již svůj projekt rozjetý a aktuálně tápe, zda by nebylo lepší být zaměstnancem..
- Pro kohokoliv, kdo si chce poslechnout zajímavé téma :-) -
2
6+1 oblastí, které oddělují úspěšné e-shopy od neúspěšných
Co dělají jinak e-shopy, které zvládli překlenout nesnadnou fázi začínajícího e-shopu, vyrůst a stát se lídry na trhu? Je to o marketingu? Ceně?…6+1 oblastí, které oddělují úspěšné e-shopy od neúspěšných
Co dělají jinak e-shopy, které zvládli překlenout nesnadnou fázi začínajícího e-shopu, vyrůst a stát se lídry na trhu? Je to o marketingu? Ceně? Zákaznické podpoře? Nebo ještě o něčem jiném ... ? Na jaké oblasti nesmíte nezapomenut, aby se vám to povedlo taky? Netápejte. Dejte hlas této přednášce a přijďte to zjistit. :)
Komu je přednáška určena?
Pro stagnující e-shopaře, markeťáky nebo pro ty, kteří o e-shopu zatím přemýšlejí. -
3
Proč mám rád kvalitní rumy a měli byste i vy (ochutnávka included)
Historie rumu, proč u nás vznikl tuzemák a proč není rum. Proč je rum nejprodávanější alkohol v Česku, které značky a rumy doporučuju a kde a jak je…Proč mám rád kvalitní rumy a měli byste i vy (ochutnávka included)
Historie rumu, proč u nás vznikl tuzemák a proč není rum. Proč je rum nejprodávanější alkohol v Česku, které značky a rumy doporučuju a kde a jak je vychutnávat a nakupovat. A samozřejmě ochutnávka garantovaná mým klientem Alkohol.cz. Proč jsem začal rumy pít a proč o nich píšu blog a vedu Instagram. A proč to vůbec nebude o SEO.
Komu je přednáška určena?
Pro každého, kdo si chce ověřit, že kvalitní rumy nemusí být drahé. -
4
Týmové role: využij toho, v čem jsi nejlepší
Původně jsem si vypsala přednášku o tom, co liší úspěšné lidi od neúspěšných, a chtěla jsem tak vybočit z řady série svých přednášek o týmových rolí.…Týmové role: využij toho, v čem jsi nejlepší
Původně jsem si vypsala přednášku o tom, co liší úspěšné lidi od neúspěšných, a chtěla jsem tak vybočit z řady série svých přednášek o týmových rolí. Zájem o týmové role a o testování je ale tak velký, že jsem změnila téma přednášky zpět na své milované týmové role.
Pro mne je myšlenka týmových rolí a jedinečné kombinace talentu a schopností každého z nás naprosto fascinující. Na své přednášce Ti chci ukázat, jak krásně rozdílní jsme a jak se dá této rozdílnosti úžasně využít. Co jednoho baví, druhé vysává. Někdo miluje změnu, někdo změnu nenávidí.
Jak ale těchto věcí naplno využít ve svůj prospěch, a zvýšit tak výkonnost a spokojenost celého týmu o desítky až stovky procent?
Co bych měl v práci dělat a čemu bych se měl vyhýbat?
Jak porozumět sobě i druhým spolupracovníkům?
Proč nejsem v práci šťastný?
Na všechny tyto a další otázky Ti odpoví právě "myšlenka" týmových rolí.
Komu je přednáška určena?
Pro kohokoliv, kdo se chce o sobě a svém potenciálu dozvědět co nejvíc.
Pro personalisty, HR specialisty a agentury.
Pro kohokoliv, komu tým nefunguje podle jeho představ.
Pro lidi s nechutí ke své práci.
Pro všechny, kdo touží porozumět druhým. -
5
Jak efektivně pracovat na dálku: Zkušenosti 14 lidí posbírané za 5 let práce
Ukážu vám vlastní postupy, jak se mi daří efektivně pracovat na dálku, jak si organizuji čas a úkoly. A přidám také zkušenosti mých spolupracovníků v…Jak efektivně pracovat na dálku: Zkušenosti 14 lidí posbírané za 5 let práce
Ukážu vám vlastní postupy, jak se mi daří efektivně pracovat na dálku, jak si organizuji čas a úkoly. A přidám také zkušenosti mých spolupracovníků v naší marketingové agentuře Včeliště, kterou jsem založil a ve které zvládáme spolupracovat ve 14 lidech na dálku, bez kanceláře.
Komu je přednáška určena?
Pro lidi, kteří pracují na dálku, nebo o práci na dálku přemýšlí. Dále pro všechny, kteří řeší efektivitu práce. -
6
Jde řídit kreativní agenturu z maloměstského obýváku?
Během přednášky zjistíte mj. odpověď na otázku, zda "jde řídit kreativní agenturu z maloměstského obýváku." Bude to trochu o organizaci práce,…Jde řídit kreativní agenturu z maloměstského obýváku?
Během přednášky zjistíte mj. odpověď na otázku, zda "jde řídit kreativní agenturu z maloměstského obýváku." Bude to trochu o organizaci práce, předsudcích, vůli, firemním politikaření, diplomacii, víře, tvorbě správného jména pro agenturu, duchovním růstu a vaření...
Komu je přednáška určena?
Lidi z onlinu, drobní podnikatelé, střední management SME, zvídaví a altruističtí lidé. -
7
10 pravidel, jak řídit správně eshop
Řídit e-shop vypadá jako jednoduchá věc. Ale pokud se řídí špatně, nikdy růst nezačne. A když náhodou ano, tak je z toho velký průšvih. V přednášce…10 pravidel, jak řídit správně eshop
Řídit e-shop vypadá jako jednoduchá věc. Ale pokud se řídí špatně, nikdy růst nezačne. A když náhodou ano, tak je z toho velký průšvih.
V přednášce přinesu 10+ základních i pokročilých tipů, jak e-shop řídit a čemu věnovat svoji pozornost. Vhodné pro malé a střední e-shopy.Komu je přednáška určena?
Přednáška je pro majitele a klíčové zaměstnance e-shopů. Dále pak pro konzultanty či dodavatele, kteří dodávají své služby e-shopařům. -
8
Web jako továrna na zákazníka
Mnoho zadavatelů projektů chce svůj web udržet moderní a najímají si UX designery, aby udrželi krok s dobou. To je zhruba to poslední, co potřebují.…Web jako továrna na zákazníka
Mnoho zadavatelů projektů chce svůj web udržet moderní a najímají si UX designery, aby udrželi krok s dobou. To je zhruba to poslední, co potřebují. Jak se stavět k webu, který má být továrnou na zákazníka?
Komu je přednáška určena?
Zadavatelé webových projektů
Majitelé firem
Kdokoliv, kdo je zodpovědný za web -
9
Organizace pracovního i soukromého života pomocí webových aplikací
Vyzkoušel jsem několik desítek, možná i více než stovku různých aplikací. Rozhodl jsem se připravit přednášku o užitečných webových aplikacích, které…Organizace pracovního i soukromého života pomocí webových aplikací
Vyzkoušel jsem několik desítek, možná i více než stovku různých aplikací. Rozhodl jsem se připravit přednášku o užitečných webových aplikacích, které používám. Aplikace mi šetří spoustu času a chci, aby čas začali šetřit i vám. První část přednášky bude zaměřena na aplikace, které vám pomohou s běžným životem a druhá část bude zaměřena spíše na pracovní život. Po přednášce budete schopni aplikace ihned používat a nebude vás to stát ani korunu.
Komu je přednáška určena?
Pro každého, kdo chce získat čas navíc. -
10
Dá se v ČR uživit blogováním - i když nejste TOP 10 fashion blogerka nebo přisprostlý youtuber?
Vyzkoušela jsem nespočet způsobů, jak zpeněžit psaní blogu. Reklamy, affiliate, infopodnikání, spolupráce - a pár dalších. Některé fungují skvěle,…Dá se v ČR uživit blogováním - i když nejste TOP 10 fashion blogerka nebo přisprostlý youtuber?
Vyzkoušela jsem nespočet způsobů, jak zpeněžit psaní blogu. Reklamy, affiliate, infopodnikání, spolupráce - a pár dalších. Některé fungují skvěle, jiné nečekaně přinesly třeba jen 20 korun ročně...
Zajímá vás, do čeho se pustit, pokud vás baví psát a chcete si blogováním přivydělat? Nebo se jím přímo živit? Jak monetizovat osobní blog a přitom neodradit čtenáře? Dejte mi hlas - a hlavně přijďte na přednášku!Komu je přednáška určena?
Začínajícím i pokročilým blogerům.
Těm, kdo chtějí zkusit podnikat na internetu, ale nevědí, kudy do toho.
Komukoliv, kdo na internetu podniká - ale nebloguje. -
11
Život bez doktora: challenge accepted 💪
Kafe, prace, maso, stres, spanek, pocitac, cukr, chemie, spech, kebab, prasky, potom, cas ... Zil jsem vlastne uplne zdrave, jen jsem nejak casto…Život bez doktora: challenge accepted 💪
Kafe, prace, maso, stres, spanek, pocitac, cukr, chemie, spech, kebab, prasky, potom, cas ...
Zil jsem vlastne uplne zdrave, jen jsem nejak casto potkaval doktory.
Tak jsem se o to vsechno zacal zajimat, cist, experimentovat a vysledky vam rad ukazu..Komu je přednáška určena?
Pro kazdeho kdo by chtel zlepsit sve zdravi nebo se jen inspirovat mym pribehem. -
12
Extrémní otužování
Předvedu Vám výhody extrémního otužování, hlubokého dýchání a cvičení. Během přednášky se můžete těšit na názornou ukázku ponoření se do bazénu s…Extrémní otužování
Předvedu Vám výhody extrémního otužování, hlubokého dýchání a cvičení. Během přednášky se můžete těšit na názornou ukázku ponoření se do bazénu s ledem :)
Komu je přednáška určena?
Lidi, co chtějí být zdravější a šťastnější. -
13
Projektové krasobruslení. ⛸️ 5 bodů, které zvládne každý aneb "Když to skřípe, už je pozdě"
14 let tvořím weby, to si přečtete všude. Málokdo už ale ví, že si po celou dobu sám řídím své projekty. Dříve jako freelancer a nyní ve své agentuře…Projektové krasobruslení. ⛸️ 5 bodů, které zvládne každý aneb "Když to skřípe, už je pozdě"
14 let tvořím weby, to si přečtete všude. Málokdo už ale ví, že si po celou dobu sám řídím své projekty. Dříve jako freelancer a nyní ve své agentuře.
Měl jsem už možnost udělat hromadu chyb na projektech všech velikostí. Chyby jsem našel a opravil.
Nejlepší feedback za poslední roky mám teď právě na super spolupráci.
Mějte takovou spolupráci se svými klienty i vy.
Povím, tajné to není ;)Komu je přednáška určena?
Freelanceři, projekťáci a vůbec jakýkoliv lidi, kteří se aspoň trochu motají okolo projektů. Takže rozhodně i klienti. -
14
Jak se vlastní tvorbou naučit to, co neumíte.
Chcete se toho hodně naučit, ale nevíte jak na to? Co si třeba vyrobit vlastní produkt? Představím Vám zákulisí tvorby sešitu pro webdesignery…Jak se vlastní tvorbou naučit to, co neumíte.
Chcete se toho hodně naučit, ale nevíte jak na to? Co si třeba vyrobit vlastní produkt?
Představím Vám zákulisí tvorby sešitu pro webdesignery POONBOOK.
Zjistíte, proč je dobré věci (ne)plánovat a nebát se jít do toho po hlavě i bez předchozích zkušeností.Komu je přednáška určena?
Pro každého, kdo chce rozjet vlastní projekt.
Pro každého, kdo se chce neustále učit a zlepšovat. -
15
Jak jsme nenechaly zakrnět mozky projektem, který na webu chyběl :)
Jsme 2 maminky na mateřské, kterým nestačí jen plenkový svět. Chceme být nápomocné, užitečné a spokojené tak, jako naši dnešní zákazníci:). Rády…Jak jsme nenechaly zakrnět mozky projektem, který na webu chyběl :)
Jsme 2 maminky na mateřské, kterým nestačí jen plenkový svět.
Chceme být nápomocné, užitečné a spokojené tak, jako naši dnešní zákazníci:).
Rády bychom se s Vámi podělily o příběh, plný nadšení i zklamání, kdy jsme si vymyslely projekt "Pomůžeme Vyhledáme", aneb jak jsme se staly hledačkami informací, dovolených a dárků na internetu.
Komu je přednáška určena?
Pro muže, kteří nevěří, že žijou ženy, které zvládají multitasking :D
Pro ženy, které se chtějí nechat inspirovat našim příběhem, třeba pro dobu jejich mateřské;).
Pro všechny, kteří si chtějí více užívat čas mimo počítač a neví, jak na to. -
16
Kultura firemního projevu
Řešíte někdy, jestli si ve firmě mají všichni tykat, nebo vykat? A co potom se zákazníky? Je vhodné jim na webových stránkách a sociálních sítích…Kultura firemního projevu
Řešíte někdy, jestli si ve firmě mají všichni tykat, nebo vykat? A co potom se zákazníky? Je vhodné jim na webových stránkách a sociálních sítích tykat, nebo ne? Jak je oslovit v e-mailech? Jakým způsobem udržet firemní kulturu projevu konzistentní? To všechno a ještě víc spolu probereme.
Komu je přednáška určena?
Každému, kdo řeší komunikaci s klienty (ať už je to podnikatel, nebo malý živnostník). -
17
Jak jsem přešel na ultralight
Znáte to z několikadenního treku: Těžké pohory každý večer s úlevou sundáte, oblepíte nohy a sníte toho na večeři co nejvíce, ať máte zítra baťoh na…Jak jsem přešel na ultralight
Znáte to z několikadenního treku: Těžké pohory každý večer s úlevou sundáte, oblepíte nohy a sníte toho na večeři co nejvíce, ať máte zítra baťoh na další den co nejlehčí.... anebo to jde i jinak: Vychytat si váhu věcí.
Vyměňte na treku:
- Pohorky > Běžecké boty
- Stan > Tyvek + Tarp
- Varic plynovy > Varic lihovy
- Oblečení > Ultralight oblečení
- Klasické jídlo > Vychytávky ....
Dostanete seznam vyzkoušených věcí na všechny roční období. Od letního parného chození, přes nepříjemné mlhy, až po spaní na sněhu.Komu je přednáška určena?
Pro všechny, kdo nezakrněly a chtějí si treky více užít :) -
18
Jak mít lepší pocit aneb žiju život bez odpadu
V Tichém oceánu je plastový ostrov větší jak Španělsko, Francie a Německo dohromady. Není jediný. Něco blíž? Co přímo na cestě do práce nebo obchodu?…Jak mít lepší pocit aneb žiju život bez odpadu
V Tichém oceánu je plastový ostrov větší jak Španělsko, Francie a Německo dohromady. Není jediný. Něco blíž? Co přímo na cestě do práce nebo obchodu? Plast je hrozba, která tu bude žít stovky let. Jako velké kusy kolem nás i jako mikroplasty uvnitř našich těl. Čím se snažím pomoci já? Mám šanci něco změnit? A co můžete udělat právě vy? Navnadím vás a inspiruji, abyste se přidali.
Komu je přednáška určena?
Pro kohokoliv komu není lhostejné, kde žije, kolem čeho žije, s čím žije a jak žije on sám i jeho rodina nebo potomci. -
19
Linkbuilding: proč (ne)funguje?
Kde, jak rychle, jak často, a jakým způsobem získávat zpětné odkazy? Jak na analýzu klíčový slov a využití Person? Proč se zpětné odkazy vyplatí a…Linkbuilding: proč (ne)funguje?
Kde, jak rychle, jak často, a jakým způsobem získávat zpětné odkazy? Jak na analýzu klíčový slov a využití Person? Proč se zpětné odkazy vyplatí a kolik do nich investovat? Na co si dát pozor a co dělat jinak než ostatní?
Komu je přednáška určena?
Pro ty, kteří mají možnost spravovat webové stránky a chtějí aby na ně chodilo co nejvíce lidí. Pro ty, kteří sice o linkbuildingu už slyšeli, ale nevědí jak jej dělat kvalitně. Tedy nehledají zkratky a zázračně rychlá a levná řešení.
Pro ty, kteří se chtějí něco nového naučit a uplatnit to v praxi. -
20
Hlasové vyhledávání - vše, co potřebujete vědět
Podle odhadů bude jen v USA v roce 2020 50 % všech hledání provedeno jinak než pomocí napsaných frází. Nastupuje vizuální a hlasové vyhledávání.…Hlasové vyhledávání - vše, co potřebujete vědět
Podle odhadů bude jen v USA v roce 2020 50 % všech hledání provedeno jinak než pomocí napsaných frází. Nastupuje vizuální a hlasové vyhledávání. Právě o hlasovém vyhledávání bude přednáška. Tento trend se sice u nás bude prosazovat pomaleji, ale to je výhoda, protože se na něj můžeme připravit a mít náskok před konkurenty, kteří zaspí.
Na přednášce se budeme věnovat současnosti i budoucnosti hlasového vyhledávání a tomu, jak se na něj připravit a získat konkurenční výhodu.Komu je přednáška určena?
Hlasové vyhledávání bude důležité především pro lidi okolo lokálně zaměřených webů a e-commerce webů. -
21
KILLER Prezentace
1) Prezentuješ, ale POŘÁD to není úplně ono. 2) Jako řečník jsi dobrý, ale NĚCO tomu chybí. 3) Jsi připravený, ale stejně jsi vždy NERVOZNÍ. Nejsem…KILLER Prezentace
1) Prezentuješ, ale POŘÁD to není úplně ono.
2) Jako řečník jsi dobrý, ale NĚCO tomu chybí.
3) Jsi připravený, ale stejně jsi vždy NERVOZNÍ.
Nejsem hodná. Na svých workshopech jsem už rozplakala i Manažery.
Ale funguje to a bude to fungovat i Tobě. Bude to posun, budeš zírat.
Na čem společně zapracujeme?
- Sebevědomé vystoupení před zákazníkem/ publikem
- Ověřená struktura prezentace
- Zmapuj své publikum
- Řeč těla
- 6 způsobů, jak zahájit prezentaci
Já vím, jak na to. A Ty?Komu je přednáška určena?
Pro všechny, kteří chtějí najít sebevědomí.
Pro všechny, kteří si chtějí užívat mluvení na veřejnosti.
Pro všechny. -
22
Jak hrát jako profi hudebník, i když jím nejste (+ hudební vložka na saxofon)
Předvedu vám, jak s pár pravidly a stupnicemi hrát na hudební nástroj jako profesionální hudebník, i když jste jen amatéři. Nebude chybět ani…Jak hrát jako profi hudebník, i když jím nejste (+ hudební vložka na saxofon)
Předvedu vám, jak s pár pravidly a stupnicemi hrát na hudební nástroj jako profesionální hudebník, i když jste jen amatéři. Nebude chybět ani praktická ukázka, jak pomocí těchto pravidel vymyslet pěknou melodii do popu, jazzu, funku a dalších žánrů. Kdo bude chtít, může se ke mě přidat. :-)
Komu je přednáška určena?
Pro všechny líné příznivce hudby.